МЕТОДИКИ ДОСЛІДЖЕННЯ СКЛАДОВИХ
НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ
БАНК ПСИХОДІАГНОСТИЧНИХ МЕТОДИК
ЧИ ВОЛОДІЄТЕ ВИ ПОЗИТИВНИМ МИСЛЕННЯ
ДІАГНОСТУЄМО СВІЙ СТИЛЬ ПОВЕДІНКИ
ГОТОВНІСТЬ ПЕДАГОГА ДО ІННОВАЦІЙНОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ
ТИП ТЕМПЕРАМЕНТУ ЗА АЙЗЕНКОМ
ВИЗНАЧЕННЯ КОНФЛІКТНОСТІ ПІДЛІТКА
(МЕТОДИКА НЕЗАКІНЧЕНИХ РЕЧЕНЬ)
ОПИТУВАЛЬНИК МАГРОБАНА (РІВЕНЬ ЕМПАТІЇ)
КОКОЛОГІЯ - ПСИХОЛОГІЧНІ ІГРИ-ТЕСТИ
ПРОЕКТИВНІ ТЕСТИ ЕНДІ ХАЙТА
РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ( online)
ТАЄМНИЦІ МОЄЇ ДУШІ
ТЕСТ "СИНІЙ ПТАХ"
ДІАГНОСТИКА РІВНЯ ТВОРЧОСТІ
ТЕСТ Л. МІХЕЛЬСОНА "КОМУНІКАТИВНІ ВМІННЯ"
ДІАГНОСТИКИ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТІСНИХ
ПРІОРИТЕТІВ УЧНІВ
"КОС-1",
МЕТОДИКА "БАСА-ДАРКІ",
ДІАГНОСТИКА ЕМПАТІЇ ЗА І. ЮСУПОВИМ,
ОЦІНКА САМОКОНТРОЛЮ ЗА М. СНАЙДЕРОМ.
ОПИТУВАЛЬНИК КЕТТЕЛА
методики на визначення рівня готовності до школи
ВНУТРІШНЬООСОБИСТІСНА ДІАГНОСТИКА
МЕТОДИКИ ДЛЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІ
МЕТОДИКА "ДВА БУДИНОЧКИ" (ДЛЯ ДІТЕЙ 3-х-7-ми РОКІВ)
МЕТОДИКИ ДЛЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІ
МЕТОДИКА "ДВА БУДИНОЧКИ" (ДЛЯ ДІТЕЙ 3-х-7-ми РОКІВ)