ІНКЛЮЗІЯ



  
 Фіолетове кошеня мило лапи тільки в місячному сяйві.
- І що я маю з ним робити? – кішка плескала у лапи. - Адже хороше,
розумне кошеня, а тут таке. Ну що ти будеш робити, хоч кіл на голові
теши – ніщо не допомагає! Тільки в місячному! І що ти будеш робити!
- Та що з ним бавишся? – проревів кабан. – Скупати його у
сонячному світлі, або ще краще, - у річці! Подивіться на нього, - всі
кошенята, як кошенята, а цьому місячне сяйво подавай!
- Та воно ще ж зовсім дурне! – каркала ворона. – Голова маленька,
розуму небагато. Ось підросте – з сонячного світла не витягнеш!
Фіолетове кошеня мило лапи тільки в місячному сяйві.
Місяць був великий, білий, яскравий.
- Миле кошенятко,- говорив Місяць, - а чому ти фіолетове?
- А що ще якесь буває?- дивувалося кошеня.
- У мене є брат, - сказав Місяць, він дуже великий і яскраво жовтий.
Хочеш на нього подивитися?
- Він схожий на тебе? Звичайно, хочу.
- Тоді не лягай спати, коли я почну танути в небі, а трішки почекай.
Він вийде з-за тієї гори і займе моє місце.
Рано-вранці кошеня побачило Сонце.
- Який же ти теплий! – вигукнуло кошеня. –А я знаю твого брата Місяця!
- Передавай йому привіт, - сказав Сонце, - коли зустрінеш. А то ми з
ним рідко бачимося. - Звичайно, передам.
Фіолетове кошеня тепер вміє мити лапки не тільки на сонці, а
навіть у мильній ванні. Ну і що?

ПОНЯТТЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА
ХАРАКТЕРИСТИКА ПОРУШЕНЬ
ІНДИВІДУАЛЬНА КАРТКА РОЗВИТКУ
ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗІЇ В НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
ІПР (ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ)
МЕТОД. РЕКОМЕНД. ТЕМАТ. ПЛАНУВАННЯ У 5-МУ КЛАСІ
СУПРОВІД ДІТЕЙ ІЗ АУТИЗМОМ
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ВЧИТЕЛЯ
РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКА
ПРОГРАМА КОРЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ
КОРЕКЦІЙНА РОБОТА. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
ОСОБЛИВІ ДІТИ В ЗАКЛАДІ ТА СОЦІАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
АНАЛІЗ КОРЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ
ЗБІРНИК КОРЕКЦІЙНИХ ВПРАВ
КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗПР
КОРЕКЦІЙНИЙ СТИМУЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ОСНОВИ ДЕФЕКТОЛОГІЇ ТА ЛОГОПЕДІЇ
РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ
КАНАДСЬКИЙ ДОСВІД ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
ПРОГРАМА ІНДИВІДУАЛЬНИХ КОРЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ (СОЛЬСЬКА У,П,)
РОЗВИВАЛЬНІ ВПРАВИ
ФУНКЦІЇ ПЕДАГОГІВ, ВИХОВАТЕЛІВ ТА ЇХ АСИСТЕНТІВ В ІНКЛЮЗІЙНОМУ КЛАСІ
ІСТОРІЯ ПРО НЕЗВИЧАЙНУ ПЛАНЕТУ
ПОДОРОЖ ДО ГОЛЛАНДІЇ
КАЗКА ПРО ФІОЛЕТОВЕ КОШЕНЯ
ГОТУЄМО РУКУ ДО ПИСЬМА
ЯК ПРАЦЮВАТИ З ДІТЬМИ З ВАДАМИ МОВЛЕННЯ
УРОКИ З ІНКЛЮЗИВНОСТІ
АНІМАЦІЯ